Безкоштовна доставка при покупці від 2000 грн товарів з нової колекції SS'24

Пошук

Оформлення замовлення

ЧИ МОЖУ Я ЗАМОВИТИ ТОВАР, ЯКОГО НЕМАЄ НА САЙТІ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ SPORTCENTER?

Ви можете замовити ті товари, які в даний момент доступні на сайті інтернет-магазину SPORTCENTER.

ЧИ Є ОБМЕЖЕННЯ З СУМИ ЗАМОВЛЕННЯ?

Обмеження щодо мінімальної суми замовлення немає. Сума при купівлі післяплатою не більше ніж 150 000 грн. Обмеження післяплати при доставці кур'єром Нова Пошта на суму 14 999 грн.

ЧИ БУВ МІЙ ЗАМОВЛЕННЯ ОФОРМЛЕНО?

Ви отримаєте SMS-повідомлення з підтвердженням замовлення на вказаний номер телефону протягом 15 хвилин після оформлення замовлення.

ЧИ МОЖУ Я ЗМІНИТИ ЗМІСНЕ ЗАМОВЛЕННЯ ПІСЛЯ ЙОГО ОФОРМЛЕННЯ?

Після оформлення замовлення змінити вміст замовлення (видалити або додати позицію, змінити колір або розмір артикула) можливо за допомогою відповідального менеджера.

ЧИ МОЖЛИВА СКАСУВАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ?

Якщо замовлення було оформлено некоректно, то необхідно це замовлення скасувати та оформити нове.

Доки Ваше замовлення не пішло на формування, його скасування можливе.

Усі деталі щодо формування або скасування замовлення можна з'ясувати у Службі підтримки покупців інтернет-магазину SPORTCENTER за телефоном 0-800-335-625.

ЧИ МОЖУ Я РОЗМІСТИТИ ЗАМОВЛЕННЯ ПО ЕЛЕКТРОННІЙ ПОШТІ ФАКСУ ТЕЛЕФОНУ?

Ми приймаємо замовлення, оформлені самостійно через сайт інтернет-магазину SPORTCENTER, а також за телефоном 0-800-335-625. Інші способи розміщення замовлення неможливі.