Утеплюйся з новою колекцією FW'24/25!
Що найчастіше нас запитують? Sportcenter - ✅ офіційний партнер брендів Puma, Emporio Armani EA7 і FRND For Friends в Україні. Пропонує зручні умови Покупки, Повернення і Обміну. Дізнайся більше!
Покупець має право обміняти придбаний товар належної якості на аналогічний, або повернути його, якщо товар не задовольнив його формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром, або через інші причини не може бути ним використаний за призначенням.
Покупець має право на обмін товару належної якості, або його повернення, протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.
Обмін або повернення товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий покупцеві разом із проданим товаром.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, Покупець має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідною зміною вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару у продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару у продаж повідомити про це Покупцеві, який вимагає обміну товару.
При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із Покупцем здійснюються виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються тим же способом, за допомогою якого був придбаний товар. У разі оплати банківською карткою необхідно надати касовий і термінальний чеки. Повернення грошових сум відбувається в узгоджені Сторонами строки, але не пізніше, ніж протягом семи банківських днів, з моменту отримання від Покупця заяви, щодо повернення товару.
Якщо покупець зробив повну або часткову оплату онлайн, то у разі обміну або повернення дана сума (200 грн.) зменшує вартість післяплати за товар (Вартість післяплати = Вартість замовлення - 200 грн) і є гарантом, для покриття витрат пов'язаних з Новою поштою.
У випадку, якщо угода не відбулася з вини покупця (надсилка не була забрана, не підійшов розмір, покупець не з'явився у відділення Нової пошти або інші причини), Компанія вираховує суму, що покриває доставку Новою поштою в обидва боки, а різницю повертає покупцю.
У випадку, якщо Компанія зробила помилку і відправила не той товар, витрати на доставку бере не себе Компанія.
Для повернення або обміну необхідно завантажити, роздрукувати, підписати та відпарвити разом з товаром. Акт можна підписати через електронний підпис.